و اما وحدت

گردآوری آیات و روایات وحدت شیعه و اهل جماعت

و اما وحدت

گردآوری آیات و روایات وحدت شیعه و اهل جماعت

سلام

مدتهاست فکرم مشغول و درگیره که وبلاگی با موضوع وحدت ایجاد کنم. بلکه گامی در راه تنویر افکار متعالی وحدت آفرین حضرات معصومین علیهم السلام باشد. ما شیعیان به سبک خودمان از فضایل ایشان زیاد دفاع کرده ایم ولی مهمتر از روش ما در مباحثه و مقابله٬ منش خود حضرات مقدسات است. در واقع ببینیم ایشان چگونه از حق خود دفاع می کنند. 

آیات قرآن کجید و روایات مزتبط با موضوع به ویژه مباحث مطروحه در کتاب شریف احتجاج شیخ طبرسی (۲ جلدی) مبنای کاری ما خواهد بود. 

و از همین حالا دست دوستان پرمهر که به نیت تقرب الهی یار و هادی حقیر خواهند بود را میفشارم.  

و چون در مورد وحدت زیاد کار و صحبت شده٬ نام وبلاگ را و اما وحدت نهادم تا یادم باشد که ادامه دهنده نهضتی باید باشیم که بزرگانی نظیر آقا شیخ بروجردی و شیخ شلتوت و دیگران بر تارک آن درخشیده اند.

 

تا بعد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیررضا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://weblog.elma.ir

سلام بر دوست و استاد عزیزم

وبلاگ جدید مبارک. ایشالله همیشه پر بار و پر خواننده باشه و نظرده های عجیب و گیر بده ای مثل من دورو برتون پیدا نشه.

بسیار خوشحال شدم.
موفق باشید

راستی
مبحث قدیممون رو نصفه گذاشتید هااااااا.....

شاگرد و دوست و مخلص دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

با عرض سلام خدمت استاد بزرگوارم.
وقت بخیر.
کاملا اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم و به خودم افتخار کردم که شاگرد شما بودم و هستم.اساتید دانشکده باید به شما افتخار کنن.
وحدت بحث روز و مهمی هست و لازمه الان جامعه و دانشگاه و دانشجو.الان تو دتنشکده برخی از اساتید دارن از آب گا الود ماهی که سهله نهنگ میگیرن.یه سری مطلب دارم که به عرض میرسونم ولی تو دانشکده هم صحبت از بحث وحدت بشه عالیه . فعلا .یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد